Produs adaugat cu succes la cosul tau
Cantitate
Total
0 articole in cosul tau Ai un produs in cos.
Total pentru produse (cu TVA)
Total pentru livrare (cu TVA) Urmeaza a se stabili
Total (fara TVA)
TVA 0,00 lei
Total (cu TVA)

Cumpărați pentru 450,00 lei

și beneficiați de TRANSPORT GRATUIT.

Excelent! Aveți TRANSPORT GRATUIT.

0,00 lei / 450,00 lei
Continua cumparaturie Mai departe în coș

Reclamații și returnări

Scopul nostru este, de a furniza pieței numai produse de calitate și complet funcționale.  Dacă totuși se întâmplă să primiți un produs deteriorat sau produsul încetează să funcționeze în perioada de garanție, vom asigura o reparație rapidă, schimbul de bunuri sau  restituire a prețului de cumpărare.

Aici veți găsi toate informații, despre cum să procedați corect cu reclamațiile și returnările bunurilor achiziționate de pe e-shopul nostru. Urmând procedura de mai jos veți accelera întregul proces de evaluare și tratare a reclamației Dvs.

  1. Descărcați  Formular pentru reclamații 
  2. Nu uitați să completați toate datele, chiar și numărul contului Dvs. în cazul, în care reclamația va fi soluționată prin restituirea prețului de cumpărare.
  3. Completați  numărul articolului, numărul documentului de achiziție și data cumpărării și adăugați o descriere detaliată a erorii pe lampă.
  4. Ambalați mărfurile reclamate și toate componentele sale în ambalajul original sau într-un alt ambalaj, care îndeplinește cerințele pentru transportul mărfurilor fragile.
  5. La mărfurile reclamate atașați Formularul pentru reclamații completat și semnat și o copie a dovezii de cumpărare.
  6. Mărfurile ambalate trimiteți împreună cu documentele la adresa:
    GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o
    Reclamații e-shop
    Priemyselný park Géňa 5498
    934 01 Levice
    Slovakia 

Vă rugăm, să nu trimiteți coletul cu plata ramburs! Marfa astfel trimisă, nu va fi preluată, va fi returnată.

Reclamația Dvs., va fi soluționată fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data reclamației. De asemenea, veți fi informat despre gestionarea reclamației prin e-mail la adresa pe care ați specificat-o în protocolul de reclamații.

Condițiile de garanție complete și procedura de reclamație sunt specificate în  Condițiile comerciale .