Produs adaugat cu succes la cosul tau
Cantitate
Total
0 articole in cosul tau Ai un produs in cos.
Total pentru produse (cu TVA)
Total pentru livrare (cu TVA) Urmeaza a se stabili
Total (fara TVA)
TVA 0,00 lei
Total (cu TVA)

Cumpărați pentru 450,00 lei

și beneficiați de TRANSPORT GRATUIT.

Excelent! Aveți TRANSPORT GRATUIT.

0,00 lei / 450,00 lei
Continua cumparaturie Mai departe în coș

Termeni și condiții

 

I. Dispoziții generale

 

Acești Termeni și condiții definesc relațiile dintre părțile contractuale pentru achiziționarea în magazinul online www.globo-lighting.ro, unde apar pe de o parte GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o., Priemyselný park Géňa 5498, 934 01 Levice, Nr. reg. com.: 365 369 89, CUI: 2020157062, CIF: RO42522859, înregistrat în Registrul comercial OR OS Nitra, cat. SRL., dosar. nr: 12001/N ca vânzător (denumit în continuare „vânzător”) și, pe de altă parte, cumpărătorul (denumit în continuare „cumpărător”).

Adresa de e-mail a vânzătorului eshop-ro@globo-lighting.sk

Programul de lucru al serviciului pentru clienți al vânzătorului: zilele lucrătoare de luni până vineri între orele 09.00 - 16.00.

Cumpărătorul este un consumator sau un antreprenor.     

Un consumator este o persoană care, atunci când încheie și îndeplinește un contract de consum, nu desfășoară activități de afaceri sau de altă natură.
Relațiile juridice dintre Vânzător și Consumator care nu sunt reglementate în mod expres de acești Termeni și condiții sunt reglementate de dispozițiile relevante din Legea nr. 40/1964 Coll., a Codului civil și alte reglementări aferente.
 
Un antreprenor este:

- o persoană înregistrată în Registrul comercial;

- o persoană care face afaceri sub licență comercială;

- o persoană care își desfășoară activitatea pe baza unei licențe comerciale în conformitate cu reglementările speciale,

- o persoană care desfășoară o producție agricolă și care este înregistrată într-un regulament special.

Un antreprenor este, de asemenea, o persoană care acționează în conformitate cu teza anterioară în cursul activității sale. Dacă Cumpărătorul introduce numărul de identificare (CIF) în formularul de comandă, recunoaște că i se aplică regulile referitoare la antreprenori prevăzute în acești Termeni și condiții.

Relațiile juridice dintre Vânzător și Cumpărătorul, care este un antreprenor, și nu sunt reglementate în mod expres de acești Termeni și condiții sau contractul dintre Vânzător și Cumpărător sunt reglementate de dispozițiile relevante din Legea 513/1991 Coll., de Codul comercial, cu modificările ulterioare, precum și reglementările aferente. În cazul diferențelor dintre Termeni și condiții și contractul individual, textul contractului va prevala.

Prin plasarea unei comenzi, Cumpărătorul confirmă că a făcut cunoștință cu acești Termeni și condiții, condițiile serviciului comandat și / sau licența acordată și că este de acord cu acestea, în formularea care este valabilă în momentul expedierii comenzii.

Vânzătorul are dreptul de a modifica Termenii și condițiile. Acesta informează clienții cu privire la modificările din Termeni și condiții, publicând modificările pe site-ul web, specificând data de la care aceste modificări vor intra în vigoare. La intrarea în vigoare a noilor Termeni și condiții, cele anterioare nu mai sunt valabile

II. Contractul de cumpărare

Încheierea contractului de cumpărare

Prin Contractul de cumpărare se înțelege un contract dintre Vânzător și Cumpărător, al cărui obiect este achiziționarea de bunuri prezentate pe site-ul eshop.globo-lighting.sk

Contractul de cumpărare se încheie pe baza comenzii electronice a cumpărătorului. Toate datele trebuie să fie adevărate și complete. Toate comenzile sunt obligatorii.

La livrarea comenzii, Vânzătorul confirmă electronic comanda Cumpărătorului fără întârziere, adică informează Cumpărătorul despre primirea și includerea comenzii Cumpărătorului în sistemul Vânzătorului. 

În conformitate cu Termenii și condițiile, Contractul de cumpărare între părți este încheiat dacă Vânzătorul a confirmat comanda cumpărătorului.

Consumatorul are dreptul să se retragă dintr-un contract, al cărui obiect este livrarea de bunuri, chiar înainte de începerea perioadei de retragere.

Dacă cumpărătorul este antreprenor, propunerea de a încheia un contract de cumpărare este comanda bunurilor trimise de antreprenor cumpărătorului, iar contractul de cumpărare în sine este încheiat în momentul trimiterii consimțământului obligatoriu al vânzătorului către antreprenorul cumpărător privitor la această propunere. Vânzătorul nu este responsabil pentru nici o eroare în transmiterea datelor.

Prin contractul de cumpărare, vânzătorul se obligă să predea cumpărătorului bunurile care fac obiectul achiziției și îi permite să dobândească dreptul de proprietate asupra acestora, iar cumpărătorul se obligă să preia bunurile și să plătească vânzătorului prețul de achiziție.

Nici cumpărătorul, nici vânzătorul nu au dreptul să atribuie creanța din relațiile reciproce unui terț. În cazul în care vânzătorul trebuie să trimită un articol, acesta îl va înmâna cumpărătorului - antreprenor, prin predarea primului transportator pentru transport către cumpărător și îi permite astfel cumpărătorului să își afirme drepturile în baza contractului de transport către transportator.

Vânzătorul predă obiectului de cumpărare cumpărătorului în cantitatea, calitatea și designul convenite în Contract.

Livrarea mărfurilor se efectuează prin predarea bunurilor Cumpărătorului la locul de livrare.

Locul de livrare este adresa specificată de Cumpărător ca loc de livrare în formularul de comandă și confirmată de Vânzător ca loc de livrare. Livrarea sau predarea bunurilor către o altă persoană decât Cumpărătorul nu este posibilă fără acordul specific scris al vânzătorului și documentele solicitate de acesta. Din acest motiv, este esențial ca, cumpărătorul să furnizeze date de identificare corecte atunci când comandă mărfuri și date privind livrarea mărfurilor. Furnizorul de mărfuri are dreptul să stabilească și să verifice prin mijloace adecvate dacă persoana care preia bunurile este Cumpărătorul și dacă are dreptul să preia bunurile. Dacă circumstanțele impun acest lucru, vânzătorul și cumpărătorul pot conveni să extindă termenul de livrare sau să înlocuiască executarea contractului în aceeași calitate și preț.

Vânzătorul va livra mărfurile aflate în stoc în cel mai scurt timp posibil de la înregistrarea comenzii (maxim în termen de 14 zile lucrătoare). În cazuri excepționale, această perioadă poate fi prelungită, caz în care Cumpărătorul va fi informat imediat.

III. Politica de confidențialitate

Pentru informații detaliate despre prelucrarea datelor cu caracter personal intrați (AICI).

IV. Prețuri


Toate prețurile sunt contractuale. Prețurile în magazinul online sunt mereu actualizate și valabile. Prețurile sunt finale, adică cu TVA inclus, eventual orice alte taxe și comisioane pe care consumatorul trebuie să le plătească pentru achiziționarea produselor, acest lucru nu se aplică în cazul taxelor pentru transport și altele, care sunt menționate numai în așa-numitul coș de cumpărături și valoarea acestora depinde de alegerea cumpărătorului.

Prețurile promoționale sunt valabile până când stocurile de mărfuri sunt epuizate sau pentru o perioadă determinată de timp.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețul. În cazul modificării prețului, acesta trebuie să contacteze cumpărătorul. Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda în cazul modificării prețului de achiziție.

Prețul de achiziție este scadent cel târziu la primirea mărfurilor prin curier, sub formă de numerar la livrare.

Vânzătorul oferă posibilitatea de a plăti mărfurile personal în numerar la livrare sau cu cardul prin portalul de plată eCard la efectuarea unei comenzi.

V. Comandarea mărfurilor

Achiziția de bunuri se realizează prin înregistrarea și trimiterrea unei comenzi de către cumpărător în magazinul online al vânzătorului, comanda cumpărătorului trebuie să fie aprobată (acceptată) de către vânzător în conformitate cu acești Termeni, în caz contrar, relația contractuală nu este valabilă.

Cumpărătorul primește mărfurile la prețul valabil în momentul comenzii. Cumpărătorul are posibilitatea de a se familiariza cu prețul total, inclusiv TVA și toate celelalte taxe înainte de a efectua comanda. Acest preț va fi indicat în comandă și în mesajul de confirmare a comenzii.

Cumpărătorul recunoaște că, pot exista cazuri în care niciun contract nu este încheiat între Vânzător și Cumpărător, mai ales dacă Cumpărătorul comandă mărfuri la un preț publicat eronat din cauza unei erori în sistemul informatic intern al Vânzătorului. În acest caz, Vânzătorul va informa Cumpărătorul despre acest fapt.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a declara invalid contractul de cumpărare în cazul în care datele cu caracter personal au fost utilizate în mod eronat, cardul a fost utilizat în mod necorespunzător etc., sau din cauza intervenții a unei autorități administrative sau judiciare. Cumpărătorul va fi informat despre o astfel de procedură.

Cumpărătorul este conștient de faptul că, în cazurile de mai sus, contractul de cumpărare nu poate fi valid.

VI. Retragerea din contract


Retragere din contract de către un consumator

Doar un cumpărător care este consumator are dreptul să se retragă din contract.

În conformitate cu art. 7 din Legea privind protecția consumatorilor, în cazul vânzării de bunuri sau prestării de servicii în baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiului vânzătorului și privind modificarea și completarea anumitor legi (Legea nr. 102/2014 Coll.), Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul încheiat fără a indica un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii mărfurilor; În acest scop, consumatorul poate utiliza formularul de retragere standard trimis consumatorului sau pus la dispoziție în magazinul online al vânzătorului.

Descărcați FORMULARUL DE RETRAGARE.

Retragere din contract și bunurile trebuie trimise către:

GLOBO EASTERN EUROPE, s. r. o.

Priemyselný park Géňa 5498

934 01  Levice, Slovensko

Consumatorul ar trebui să returneze mărfurile complete, împreună cu documentația completă, nedeteriorate, curate, inclusiv ambalajul original, în starea și valoarea în care au fost primite mărfurile, în termen de cel mult 14 zile de la data retragerii. În cazul în care bunurile returnate sunt incomplete sau deteriorate, Vânzătorul poate solicita consumatorului o sumă corespunzătoare deprecierii mărfurilor (în conformitate cu secțiunea 10 alin. (4) din Legea privind protecția consumatorului în achiziționarea de bunuri sau servicii în baza unui contract la distanță sau a unui contract în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului și privind modificarea anumitor legi).

Nu trimiteți mărfurile cu plata pentru transport în numerar la livrare, coletul nu va fi acceptat.

Banii pentru mărfurile returnate vor fi rambursați consumatorului în cel mult 14 zile de la primirea avizului de retragere. În cazul plății cu cardul, banii vor fi returnați în contul de pe cardul de plată din care s-a efectuat plata. În cazul plății în numerar la livrare, banii vor fi rambursați în contul specificat în formularul de retragere, însă vânzătorul nu trebuie să returneze mărfurile înainte de livrarea bunurilor sau dacă consumatorul nu dovedește că bunurile au fost expediate. 

Costul de returnare a bunurilor va fi suportat de consumator.

Mărfurile trebuie returnate nedeteriorate, neutilizate, fără semne de uzură și în ambalajul original. Vânzătorul controlează și verifică mărfurile returnate. În cazul în care bunurile returnate consumatorului nu au fost deteriorate și nu au fost purtate, vânzătorul va rambursa consumatorului prețul de achiziție plătit al mărfurilor în conformitate cu acești Termeni și condiții și cu legislația în vigoare. În conformitate cu prezentul acord, prețul de achiziție este rambursat prin transfer bancar în contul bancar al consumatorului specificat în formularul de retragere, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.

În cazul returnării bunurilor deteriorate utilizate în afara tratamentului necesar pentru determinarea caracteristicilor și a funcționalității acestora, vânzătorul are dreptul să solicite consumatorului compensarea daunelor respectiv, alte pretenții legale. Are dreptul la compensarea acestor creanțe împotriva cererii de restituire a prețului de achiziție (cu excepția bunurilor returnate din cauza unor defecte dovedite în garanție).

Consumatorul este conștient de faptul că, atunci când împreună cu bunurile primește și un cadou, contractul de cadou dintre vânzător și cumpărător este încheiat cu condiția ca, dacă se exercită dreptul de retragere, contractul de cadou încetează să fie valabil și cumpărătorul este obligat să returneze toate cadourile împreună cu mărfurile returnate. În cazul în care acestea nu sunt returnate, acest lucu va fi înțeles ca o îmbogățire neîndreptățită a cumpărătorului. În cazul retragerii din contractul de cadou nu se reziliază automat contractul de cumpărare, iar contractele sunt luate în considerare în acest sens separat.

Despăgubirea pentru daunele cauzate prin nepreluarea bunurilor

Vânzătorul are dreptul la despăgubiri (conform prevederilor § 420 și a Codului civil), în cazul în care cumpărătorul a comandat bunuri pe care nu le-a anulat ulterior sau nu s-a retras din contract și, în același timp, nu a preluat mărfurile de la curier sau, la cererea vânzătorului, în cazul ridicării personale, nu a preluat mărfurile în perioada de ridicare specificată. La determinarea cuantumului pagubelor, Vânzătorul va ține seama, în special, de costurile de transport și de costurile asociate în cazul expedierii de mărfuri, costurile asociate ambalării, transportului și administrării comenzii, precum și toate celelalte costuri suportate de acesta pentru efectuarea comenzii în cauză și are dreptul la despăgubire pentru profiturile pierdute. 

Vânzătorul este îndreptățit deasemenea, să nu își exercite dreptul la despăgubiri sau de a exercita acest drept doar parțial. 

Retragere din contract de către cumpărătorul care este antreprenor 

Dacă ați făcut o achiziție ca un antreprenor (ați introdus codul companiei în formularul de comandă), atunci nu mai sunteți consumator și, prin urmare, nu vi se aplică dreptul de a returna mărfurile în termen de 14 zile de la livrarea bunurilor.

VII.  Condiții de plată


Vânzătorul acceptă următoarele metode de plată:

 - plata cu cardul Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron, V-Pay prin portalul de plată prin eCard.

 - plata în numerar la livrare (numerar la livrare preluat de curier de la client),

Informațiile de facturare ale cumpărătorului nu pot fi modificate retroactiv după plasarea unei comenzi.

VIII. Condiții de garanție

Prevederile acestui punct nu se aplică unui cumpărător care nu este consumatorul final sau care cumpără bunuri în scopuri comerciale și nu pentru consumul personal ca persoană fizică. În acest caz, răspunderea pentru defectele bunurilor este reglementată de dispozițiile §422 și din Codul Comercial.

Vânzătorul tratează cererile consumatorilor în conformitate cu reglementările legale din Republica Slovacă, în special Legea nr. 250/2007 C.c. după cum a fost modificată, Codul civil al Republicii Slovace și reglementările legale valabile.

Pentru toate mărfurile cumpărate pe baza relațiilor civile, garanția standard este de 24 de luni, cu excepția cazului în care legislația slovacă prevede o perioadă mai scurtă pentru anumite tipuri de mărfuri. Perioada de garanție începe de la data primirii bunurilor de către cumpărător. Vânzătorul este răspunzător Cumpărătorului pentru defectele bunurilor livrate în conformitate cu § 623 din Codul civil.

Dacă perioada de utilizare este marcată pe articolul vândut, ambalajul sau în instrucțiunile acestia, perioada de garanție nu expiră înainte de expirarea acestei perioade.

Garanția nu se aplică la defectele și daunele cauzate de: uzura obișnuită, acțiunea cumpărătorului sau a unei terțe părți după preluarea mărfurilor de către cumpărător, manipularea necorespunzătoare, dură, deteriorare mecanică sau uzură, utilizarea bunurilor contrar instrucțiunilor de utilizare sau întreținere sau depozitare necorespunzătoare, în caz de catastrofe naturale, montaj sau instalare sau depozitare necorespunzătoare sau incorecte, garanția nu se aplică și în cazul defectelor pentru care a fost acordată o reducere la Bunuri în momentul cumpărării. Cumpărătorul nu are dreptul la garanție și în cazul în care a făcut modificări asupra bunurilor.

 

GLOBO Perioada de garanție prelungită

Dacă un produs are o granție prelungită peste limita legală de 24 de luni, Centrul de service autorizat GLOBO își rezervă dreptul de a modifica condițiile de garanție. Perioada de reparație gratuită a produsului în perioada de garanție prelungită peste garanția legală de 24 de luni, se schimbă de la 30 de zile la o perioadă nedeterminată. (perioada de reparație gratuită este supusă unui acord individual între serviciu și client, ținând cont de termenul de livrare pentru a asigura piesele de schimb originale). În ciuda acestei modificări, GLOBO Service se angajează să efectueze o reparație gratuită fără întârzieri nejustificate.

Dacă, în perioada de garanție extinsă (peste perioada legală de 24 de luni), se constată un defect al produsului care nu poate fi reparat sau, din orice motiv, nu este posibil să fie înlocuit cu un produs nou, GLOBO nu va rambursa clientului prețul complet de achiziție ci va va oferi servicii de garanție sub formă de schimb cu un alt produs nou, de calitate și parametri similari.

Puteți solicita o cerere pentru daunele cauzate de o procedură de reclamații prelungită numai dacă a existat o întârziere deliberată sau o neglijență gravă din partea Centrului de Reclamații. Dacă în perioada de garanție extinsă (după expirarea perioadei legale de garanție de 24 de luni), mărfurile sunt înlocuite cu o piesă nouă, aveți dreptul la o nouă perioadă legală de garanție de 24 de luni.

Inspecția bunurilor la preluare

Deși mărfurile sunt ambalate în siguranță și în așa fel încât să se minimizeze posibilitatea deteriorării în timpul transportului, astfel de daune aduse ambalajului sau chiar mărfurilor în sine pot apărea în timpul transportului. Dacă detectați deteriorarea pachetului la preluarea bunurilor, verificați dacă coletul este complet sau verificați integritatea bunurilor. În cazul în care mărfurile sunt deteriorate mecanic, nu acceptați coletul și scrieți un raport de daune cu curierul.

Cumpărătorul are dreptul de a nu prelua mărfurile dacă coletul este vizibil deteriorat la transport. În acest caz, cumpărătorul are dreptul să facă schimb de bunuri.

Informațiile conform cărora expedierea este incompletă sau deteriorată trebuie să fie raportate prin e-mail la eshop-ro@globo-lighting.sk. Imediat după aceea, trimiteți Vânzătorului fără întârzieri nejustificate, un protocol de reclamații despre erorile detectate. 

Cumpărătorul este obligat să inspecteze mărfurile livrate fără întârziere nejustificată, dar în cel mult 48 de ore de la primirea acestora. Dacă cumpărătorul descoperă incompletitudinea mărfurilor sau orice daune aduse mărfurilor cauzate la transport, care nu se manifestă prin deteriorarea externă a ambalajului, acesta are obligația să depună o reclamație fără întârziere, dar în cel mult două zile lucrătoare de la primirea coletului. Vânzătorul are obligația să contacteze în acest caz Cumpărătorul pentru a stabili următorii pași.

Descărcați FORMULARUL DE RECLAMAȚII.

 

Nu trimiteți mărfurile cu plata pentru transport în numerar la livrare, coletul va fi returnat înapoi către expeditor !!!

 

Adresa pentru depunerea reclamațiilor: 

GLOBO EASTERN EUROPE, s. r. o.

Priemyselný park Géňa 5498

934 01  Levice, Slovensko

 

Perioada de timp pentru procesarea reclamațiilor

Reclamațiile trebuie să fie tratate fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data solicitării. După expirarea acestei perioade, consumatorul are dreptul să se retragă din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou sau dreptul la restituirea prețului de achiziție.

Dacă un produs are o granție prelungită peste limita legală de 24 de luni, Centrul de service autorizat GLOBO își rezervă dreptul de a modifica condițiile de garanție. Perioada de reparație gratuită a produsului în perioada de garanție prelungită după ce garanția legală de 24 de luni expiră, se schimbă de la 30 de zile la o perioadă nedeterminată.

 

Trimiterea mărfurilor reclamate

La efectuarea unei reclamații, Cumpărătorul este obligat să livreze mărfurilor reclamate către Vânzător și, prin urmare, este necesar să procedeze astfel:

Cumpărătorul ambalează mărfurile împreună cu toate componentele acestuia cu care au fost livrate, curate și într-un ambalaj adecvat, care le protejează suficient și îndeplinește cerințele pentru transportul mărfurilor fragile.

Bunurile returnate vor fi trimise la: 

GLOBO EASTERN EUROPE, s. r. o.

Priemyselný park Géňa 5498

934 01  Levice, Slovensko


Nu trimiteți mărfuri cu plata pentru transport în numerar la livrare! Mărfurile trimise cu plata pentru trasnport la livrare nu vor fi preluate și vor fi returnate înapoi expeditorului.

Mărfurile reclamate trebuie să fie însoțite de un protocol de reclamație completat care descrie defectul, eroarea și modul de manifestare a erorii. Nu uitați de toate documentele care sunt necesare pentru procesarea și soluționarea reclamației. Data decisivă pentru perioada de reclamație este data primirii bunurilor reclamate de la compania de curierat. Vânzătorul va emite fără întârziere Cumpărătorului un document scris care să ateste cererea acestuia, dar cel târziu odată cu o declarație privind rezultatul procedurii de reclamație. Plângerea nu se aplică la daunele cauzate de consumator ca urmare a utilizării prin încălcarea instrucțiunilor de utilizare sau a pagubelor cauzate de o forță majoră.

Consumatorul are dreptul să contacteze vânzătorul pentru reparații (prin e-mail la adresa de e-mail eshop-ro@globo-lighting.sk) dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a gestionat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. Dacă vânzătorul refuză să răspundă la această solicitare sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la primire, consumatorul are dreptul de a depune o cerere de soluționare a litigiilor la o entitate alternativă pentru soluționarea litigiilor SAL în conformitate cu Legea 391/2015 Coll. Entitățile SAL sunt organele și persoanele juridice autorizate în conformitate cu § 3 din Legea nr. 391/2015 Coll. Cererea poate fi făcută de consumator în modul specificat în conformitate cu § 3 din Legea 391/2015 Coll.

Consumatorul poate depune o plângere și prin Platforma de soluționare alternativă a litigiilor SAL, disponibilă online pe
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

O soluționare alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către un consumator - o persoană fizică care nu acționează în sfera desfășurării ocupației sale atunci când încheie și îndeplinește un contract de consum ca o persoană juridică, antreprenor. O soluționare alternativă a litigiilor se referă numai la un litigiu între un consumator și vânzător care rezultă dintr-un contract de consum sau asociat cu un contract de consum. Modalitatea de soluționare alternativă a litigiilor se aplică numai la contractele încheiate la distanță. Soluționare alternativă a litigiilor nu se referă la litigiile în care valoarea litigiului nu depășește 20 EUR. Entitatea SAL poate solicita consumatorului să perceapă o taxă pentru inițierea unei soluții alternative de soluționare a litigiilor până la maxim 5 EUR cu TVA.

 

IX. Protecția proprietății intelectuale

 

Toate materialele și textele publicate pe site-ul web eshop.globo-lighting.sk sunt protejate de legea dreptului de autor și sunt proprietatea GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o.

Toate părțile site-ului eshop.globo-lighting.sk (imagini, vizualizări ale produselor sau alte documente ale produsului, descrierea achiziției, manuale și categorii, produse, produse și parametri înrudite, articole, texte) nu pot fi copiate electronic sau mecanic și publicate publicului fără permisiunea scrisă prealabilă a titularului dreptului de autor.

 

 

X. Dispoziții finale

 

Relațiile dintre Cumpărător - Consumatorul Final și Vânzător care nu sunt reglementate de acești Termeni și Condiții sunt reglementate de dispozițiile relevante din Codul civil și alte reglementări conexe. Vânzătorul avertizează că informațiile furnizate pe eshop.globo-lighting.sk pot fi actualizate fără notificări prealabile.

 

Acești Termeni și condiții intră în vigoare la 1.2.2020